Ess I Musen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dunemaul's very own Norwegian Horde guild
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 En random natt med Ess I Musen

Go down 
5 posters
AvInnlegg
reflamed
Member
Member



Antall Innlegg : 5
Join date : 23.02.2010

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeMan Mar 08, 2010 9:02 am

Vel det har seg slik at det var en random natt.. Min plan va å døgne natt til mandag, og ja om eg klarte!

Endte med at eg låg strak ut over skule pulten min, og holdt på å kjøre meg i hjel i en truck!
Anyways, eg hadde en morsom natt :b

Nattsvermer var hos Hoolioo ettersom eg hadde forstått! Såå, natta starta først og fremst med et ToC25 raid, eg fekk joine som DPS med min warlock som har støvet ned i det siste =)

Vi var på 2. boss, og vi hadde akuratt starta. Etter en stund viste det seg at eg låg såvidt over Hoolioo sin rogue på DMG meter. Og Nattsvermer like etter! Så det endte med en hardcore DPS fight mellom oss, vi hadde akuratt rekrutert en ny shaman til guildet som var i samme raid! Og jadda, han var med Wink Raidet endte med at under alle boss fightsa var det vi 4 som va på topp (Nesten heile tida). Vel det var egentlig ikkje so alt for vansklig, for raidet var fult av tyrkere! -.- Meen meen Smile Hoolioo vant nok DPS fighten på Anub desverre, eg låg rundt 2% etter han! Og ja eg var pisst!

Uansett natta gikk videre, Epicfail har nett komt i mål med en 80 hunter. So han spurte jo om vi ikkje ville hjelpe han i dei nye instancane på normal mode. Jojo vi gadd jo det sjøl om det var midt på natta osv. Og tingen med å være tank/healer er en jobb man kan bli dritt lei av, ikkje det at eg er det enda.. Men eg tror eg fekk vite at Hoolioo var litt lei av tank :b Så vi var komt til PoS normal, då ville han gå såkalt "Tank DPS". På den tid var vi berre 4 stk i grpen. Meg, Nattsvermer, Hoolioo og Epicfail's hunter!

- Og ja, eg som healer har ikkje vært borti nåke so intenst som det! FYfaen, se for dere ingen tanks men berre masse DPS med low HP og aggro! hadde ikkje tid til å caste chain heal i det heile tatt, eg måtte berre spamme lesser healing wave for å holde gjengen i live! Anyhow, Hoolioo presset meg til max :b Han pullet med han klarte, og eg barre satt her å lo for meg sjøl å tenkte for en fyr x] Vil også tru at Nattsvermer koste seg med sine overaggroes! Eg klarte faktisk å holde dei i live på et vis, inn til Hoolioo pulla så jævlig :b Då hørte eg berre: "DU SUGER SOM HEALER, FYFAEN DU SUGARRRR" osv, eg berre satt å lo :b men innerst inne trur eg han vart impressed! =D

So kom vi til at vi ikkje gadd meir, og Hoolioo bestemte seg pluttslig for å lage en tabard! Og ja, det blei som dåkke sikkert forventa en skikkelig rosa tabard med en panda på :b Vi blei ståandes naked i org med tabarden å danse en stund, men så kom det en lock som tok oss med til en plass der vi fekk se det bandet x] Huska ikkje helt, der skjenka natt oss med øl, og det vart berre kaos og faenskap! Her er oss live med bandet:

En random natt med Ess I Musen Wowscrnshot030810054502

Uansett, her vise det seg berre at vi kan ha det grådig kjekt som et guild. Og vel, dette er min flotte opplevelse so langt Smile Og etter eg har joina guildet har eg stor trivest!

So takk til Hoolioo, Nattsvermer, Reflamed og Epicfail for en kjekk natt! Eg hadde det så kjekt at eg faktisk gadd å skrive historien her Wink

Så håper dåkke i guildet likes it, og vil dåkke finne på sprell så ta kontakt! ; D

Simen Snusabø aKa Reflamed/Craftz!
Til Toppen Go down
Hoolioo
Guildmaster
Guildmaster
Hoolioo


Antall Innlegg : 46
Join date : 02.02.2010
Age : 35
Bosted : Bergen

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeMan Mar 08, 2010 4:14 pm

Hehe, Ja det var sykt tidig. Et par pils, god steming og sprell på wow er alltid en bra kombinasjon ! Very Happy
Til Toppen Go down
reflamed
Member
Member



Antall Innlegg : 5
Join date : 23.02.2010

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeTir Mar 09, 2010 7:06 am

Helt enig! Very Happy
Til Toppen Go down
Pikolore
Member
Member



Antall Innlegg : 9
Join date : 13.03.2010

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 8:12 am

Hehe det der hørtes episk ut, feiga ut i går kveld i halv 2 tia. Så ble ikke så lenge men fy F det var morsomt!

Hoolioo skulle snakke Trøndersk. Så han googla en del Trønderske fraser og utrykk så skulle uttale dette. Det ble et sprell uten like Razz
Til Toppen Go down
Hoolioo
Guildmaster
Guildmaster
Hoolioo


Antall Innlegg : 46
Join date : 02.02.2010
Age : 35
Bosted : Bergen

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:31 am

Eg var jo faktisk ikkje så dårlig på trøndersken då . Synes eg klarte meg relativt bra. Men gå te sides for en dialekt Very Happy
Til Toppen Go down
Gorok
Admin
Admin
Gorok


Antall Innlegg : 47
Join date : 02.02.2010
Age : 34
Bosted : Bergen

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 11:25 am

Næmmen fan, snakk Hoolioo trøndersk igjen? Han kan jo itsj språket! Men det går nu ann å prøve læl!
Til Toppen Go down
https://essimusen.norwegianforum.net
Pikolore
Member
Member



Antall Innlegg : 9
Join date : 13.03.2010

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 12:37 pm

En væt no aljer da, d e no itj akkurat nå ænkelt helj d da 7h! Men jaja! Thumbs up for the dude Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Sterk
Member
Member



Antall Innlegg : 3
Join date : 14.03.2010

En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 5:39 pm

Tipper Nattsvermer er typen som klarer å bli bakfrull av en natt med ingame wow-alkoholmisbruk! Skal vi ta oss en tur på stasjonen Benja?! HURR HURR
Til Toppen Go down
Sponsored content





En random natt med Ess I Musen Empty
PosteTema: Re: En random natt med Ess I Musen   En random natt med Ess I Musen I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
En random natt med Ess I Musen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Locknezz . Application for Ess I Musen

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ess I Musen :: FFA :: Litt av hvert-
Gå Til: