Ess I Musen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dunemaul's very own Norwegian Horde guild
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 [GODKJENT] Oleh Furywarr

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Oleh
Member
Member



Antall Innlegg : 1
Join date : 19.03.2010

[GODKJENT] Oleh Furywarr Empty
PosteTema: [GODKJENT] Oleh Furywarr   [GODKJENT] Oleh Furywarr I_icon_minitimeFre Mar 19, 2010 4:12 pm

Fornavn: Ole

Karakterens navn: Oleh

Alder: 20

Klasse: Warrior

Spec: Fury/armspvp

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&cn=Oleh

Ess I musen raider 3 dager i uken. Kan du holde disse tidene? 3dager burde være godt mulig

Tidligere erfaring fra raids: Alt fra Vanilla wow opp til nå, men har bare 4/12 i Icc 25

Gammel/gamle guild(er): I Vanilla spilte jeg i Shadowblood og Gnome Grinders
I Tbc endte jeg opp som Officer i Sympathy lost, og vi dannet etter vert Deth kult social club Wink
I Wotlk har jeg spilt ganske lite, slutta etter tbc og begynte etter 1år slutta igjen og begynte 2 uker sia =)

Hvorfor forlot du din gamle guild? Har ikke guild so y0 er hjemløs!

Kan du bruke Ventrilo? Kan bruke vt/skype/TS og alt annet stort sett

Hvordan hørte du om Ess I Musen? Koslig kar i Trade som spamma tenker jeg Wink

Hva kan du gi oss? Full focus i raid seff, har veldig mye experience som hardcore raider! Ellers så er jeg en kløpper i PvP.. vertfall i Tbc da var jeg vel topp ranka warrior i s4 Wink Ellers synes jeg selv jeg er megamorsom og doesnt afraid of anything.. 450Blacksmith 450mining 450på rails.

Hva håper du å oppnå ved å være med oss? Jeg er ingen epic hore, ønsker å ha det awesome med mednorsker. Aldri vert i en guild med bare norsk folk før, må jo bare være drit fett!

Hva forventer du av oss? Forventer at dere snakker norsk. Med raiding er jeg bare happy om jeg får være med i det hele tatt egentlig - dreper tid ellers med litt pvp og annet

Noe annet du har lyst å si til oss før du trykker Send? Går på "jibbeskole" i Trønderlag.. dvs står på ski og trikser.. Reiser på turer av og til som f.eks nå til søndagen reiser vi til Åre.. men er få sånne turer igjen så burde ikke være for mye stress!

Hvordan lyder guildens regel nr. 6? Hørres grei ut, sier altid ifra Wink
Til Toppen Go down
Gorok
Admin
Admin
Gorok


Antall Innlegg : 47
Join date : 02.02.2010
Age : 34
Bosted : Bergen

[GODKJENT] Oleh Furywarr Empty
PosteTema: Re: [GODKJENT] Oleh Furywarr   [GODKJENT] Oleh Furywarr I_icon_minitimeFre Mar 19, 2010 4:42 pm

Hvis eg husker riktig er han veldig dyktig, og søknaden var fin den.


Ja fra meg.
Til Toppen Go down
https://essimusen.norwegianforum.net
Gorok
Admin
Admin
Gorok


Antall Innlegg : 47
Join date : 02.02.2010
Age : 34
Bosted : Bergen

[GODKJENT] Oleh Furywarr Empty
PosteTema: Re: [GODKJENT] Oleh Furywarr   [GODKJENT] Oleh Furywarr I_icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 8:01 am

Velkommen til guilden!
Til Toppen Go down
https://essimusen.norwegianforum.net
Sponsored content





[GODKJENT] Oleh Furywarr Empty
PosteTema: Re: [GODKJENT] Oleh Furywarr   [GODKJENT] Oleh Furywarr I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
[GODKJENT] Oleh Furywarr
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» [GODKJENT] Å nei a :D
» [GODKJENT] Søknad -> synnth
» Protwarr Soeta
» [GODKJENT] Mts-Resto druid.
» [GODKJENT] Beppa - the huntard! :)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ess I Musen :: FFA :: Søknader-
Gå Til: