Ess I Musen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Dunemaul's very own Norwegian Horde guild
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Warrior / Priest - Jaydo / Qevin

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Qevin
Member
Member



Antall Innlegg : 1
Join date : 11.04.2010

Warrior / Priest - Jaydo / Qevin Empty
PosteTema: Warrior / Priest - Jaydo / Qevin   Warrior / Priest - Jaydo / Qevin I_icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 11:48 am

Fornavn: Kim

Karakterens navn: Jaydo / Qevin

Alder:25

Klasse: (Hvorfor har du valgt dette & hvor lenge har du spilt?) Startet å spille wow ca 2 måneder etter at det kom ut. Jeg lvlet en rogue som var mainen mmin under hele vanilla. DA tbc kom ut hadde jeg en liten pause på grunn av militæret og det styret der Smile Lvlet warrior som var mainen under tbc å siden priest når Wotlk kom ut.

Spec: (Hvorfor er dette din spec?) Er prot på warren å holy på presten har dualspecc å dps specc på begge to.

Armory link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&cn=Jaydo
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&cn=Qevin

Ess I musen raider 3 dager i uken. Kan du holde disse tidene? Jeg er veldig aktiv på kveldstid / natt på grunn av jobb å at jeg har en sønn på snart 1 år men ja jeg skal gjøre så godt jeg kan.

Tidligere erfaring fra raids: (Can you move out of fire?) MC / BWL i vanilla, Kara / Serpentshrine cavern i tbc og Naxx / OS / Maly / Ulduar og ICC(10 man 8/12) (25man 5/12)

Gammel/gamle guild(er): Coalition ally side Smile

Hvorfor forlot du din(e) gamle guild(er)? (Her er det spesielt viktig med en god begrunnelse) Jeg rerolla horda å det var opprinnelig horde jeg var med min warrior å prest.

Kan du bruke Ventrilo? Ja.

Hvordan hørte du om Ess I Musen? Fra en guild m8 i min gammle guild. (Evilglady)

Hva kan du gi oss? Jeg er hjelpsom, seriøs elsker det sosiale i en guild Smile

Hva håper du å oppnå ved å være med oss? At vi gjør litt progress i icc samt at det skall bli godt å kunne snakke norsk med guild m8`s for en gangs skyld Smile

Hva forventer du av oss? At dere jobber sammen er seriøse hvertfall i et raid selvom humor er en bra ting for å få frem det beste i envher spiller å lette litt på trykket etter det 28 wipet..Smile (ikke at jeg tror vi wiper 28 ganger men u get it:) )

Hvordan lyder guildens regel nr. 6? 6. Hvis du må dra tidlig fra et raid skal ikke dette være et problem, men sørg for å informer en offiser om dette slik at vi kan finne en som kan erstatte deg i god tid.


Noe annet du har lyst å si til oss før du trykker Send? F.eks YO DAWG I HERD U LIKE APPLICATIONS SO I PUT AN APPLICATION IN YO APPLICATION SO YOU CAN APPLY WHILE YOUAPPLAYPPPAPPPPL

Håper på et positivt svar..Smile
Til Toppen Go down
Evilglady
Member
Member
Evilglady


Antall Innlegg : 6
Join date : 03.02.2010
Age : 41
Bosted : Tromsø

Warrior / Priest - Jaydo / Qevin Empty
PosteTema: Re: Warrior / Priest - Jaydo / Qevin   Warrior / Priest - Jaydo / Qevin I_icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 11:57 am

Som æ sa på Birke sin apply....nei kor i nasen Very Happy
Til Toppen Go down
Gorok
Admin
Admin
Gorok


Antall Innlegg : 47
Join date : 02.02.2010
Age : 34
Bosted : Bergen

Warrior / Priest - Jaydo / Qevin Empty
PosteTema: Re: Warrior / Priest - Jaydo / Qevin   Warrior / Priest - Jaydo / Qevin I_icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 3:46 pm

Fin app, velkommen.
Til Toppen Go down
https://essimusen.norwegianforum.net
Sponsored content





Warrior / Priest - Jaydo / Qevin Empty
PosteTema: Re: Warrior / Priest - Jaydo / Qevin   Warrior / Priest - Jaydo / Qevin I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Warrior / Priest - Jaydo / Qevin
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Priest apply Arthila
» Holy / Disc Priest
» Tokarev Fury Warrior

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Ess I Musen :: FFA :: Søknader-
Gå Til: